Tuesday

مهمترین یا بهترین یا جالبترین چیزی که از زندگی یاد گرفتین و ممکنه بخواین با دیگران به اشتراک بذارین چی بوده ؟
فهمیده ام که وقتی تصمیمی گرفتم فوری عملی اش کنم،قبل از اینکه نظرمو عوض کنم. (42 ساله)
فهمیدم که خوش بین بودن تا حد امکان، زندگی را لذتبخشتر میکنه (45 ساله)
فهميدم كه خوشحال بودن هدف زندگي نيست. موفق بودن هدفه. (٣٧ سال)
فهمیدم انسان بودن مهمتر از موفق بودنه (42)
فهمیده ام که چشم پوشي از حقايق، آنها را تغيير نمي دهد(43ساله)
فهمیده ام که گاهي تمام چيزهايي که يک نفر مي خواهد، فقط دستي است براي گرفتن دست او، و قلبي است براي فهميدن وي
فهمیده ام که بسته نگه داشتن دهانم بیشتر مواقع می تواند معجزه کند! (42 ساله)
من فهمیدم که یکی از اصولی ترین چیزهایی که باید خوب یاد می گرفتیم "نه گفتن" به موقع و قاطعانه هستش
در اولين تجربه كاريم يه رييس خيلي خوب داشتم كه به من آموخت شناخت توانايي هامون از خيره شدن به ناتواني هامون مهمتره
در زندگي يادگرفتم كه در جامعهء متمدن، مشكلات با عقل حل ميشن نه زور. و عقل درست كار نميكنه مگر ارام باشه .و ارامش به خودي خود پيش نمياد بلكه بايد براش زحمت كشيد. و زحمات بيهوده هستن مگر اينكه قبول كنيم كه كليد حل مشكلات خودمون و ارامش خودمون دست خودمونه نه كس ديگه. بعبارتي، اب در كوزه و ما تشنه لبان ميگرديم.
ياد گرفتم كه با همه حرف بزنم اما فقط با كسي مشورت كنم و نظر ازش بخوام كه تو اون زمينه از من بيشتر سرش بشه
یاد گرفتم که فقط وقتی از دیگران نظر بخوام که مطمئن باشم که هر نظری بدهند ناراحتم نکنه.
ياد گرفتم كه نخ دندون زدن بعد هر وعده غذايي از نون شب واجب تره. بسكه هزينه دندونپزشكي لامصب بالاست
مبانی کامپیوتر یاد گرفتم ، یاد گرفتم آن بخش از یک سیستم را که می‌توان با چکش خرد کرد، سخت‌افزار و آن قسمت را که فقط می‌توان به آن فحش داد، نرم‌افزار می‌گویند
این که وقتی‌ عصبانی‌ هستم حرف نزنم (هر چند که خیلی‌ سخته)
این که خدا همه آدم‌ها را دوست داره و اصلا به این مرز‌هایی‌ که ما کشیدیم توجهی‌ نداره
این که اگه نمی‌تونم سفر کنم کتاب بخونم یا فیلم خوب ببینم

No comments:

Post a Comment