Friday

چهارشنبه سوری

چند شب است که شبکه

sat3

فیلم‌های ایرانی‌ پخش میکنه. دیشب چهارشنبه سوری بود با بازی بسیار زیبای هدیه تهرانی‌ و ترانه علیدوستی. با این که فیلم را دیده بودم ولی‌ دوباره نشستم بازبینی کردم. شخصیت متفاوتی که هدیه در این فیلم نسبت به بازی‌های قبلی‌ ارائه داده تحسین بر انگیز است.

تنها مدرکی‌ که برای مشکوک بودن داره این است که "بوش را میده"! من این فیلم را در سینما فرهنگ دیدم. در قسمتی‌ که خانم‌های دور و بر من تقریبا مسن و جا افتاده بودند. جالب این بود که میگفتند زنه دیوانه است (مژده یا همون هدیه تهرانی‌) و وقتی‌ فیلم به صحنه یی رسید که مرتضی‌ (حمید فرخ نژاد) داخل ماشین خوابش برده بود و کسی‌ وارد ماشین شد، همون همسایه که در طول مدت فیلم مژده به رابطه او و همسرش مشکوک بود. این خانم‌ها که در سینما نزدیک من نشسته بودند باورشون نمی‌شد!!!

صحنه آخر فیلم خیلی‌ قشنگ بود همه تنها و جدای از هم.

No comments:

Post a Comment