Sunday

Some of My Notes to a Friend/Film & TopModel

دیشب اینجا یه فیلم از بهمن قبادی : نیمهٔ ماه/ هلف مون، گذاشته بودن اصل فیلم بیشتر به کرد و خیلی‌ کم فارسی‌ که اینجا با زیر نویس آلمانی‌ پخشش کردن، تو تبلیغ نمایش نوشته بودن که تو ایران ممنوع بوده که البته درست هم هست، هدیه تهرانی‌ و گلشیفته فراهانی هم بازی کردن ولی‌ کم، جریان مربوط به یه گروه نوازنده کرد بود که میخواستن از کردستان ایران به کردستان عراق برن برای اجرای یه برنامه، هدیه تهرانی‌ خواننده گروه که یواشکی میخوان ببرنش ... آخرش رو نمیگم :)

دیگه این که چن تا فیلم خوب دیگه هم از تلویزون دیدم که خوشم اومد، خوبیش اینه که با این که هفتهٔ دیگه انتخابات حزبی دارن تلویزون رو شلوغش نکردن و البته بقیهٔ جاهای دیگه هم ...

یه خبر دیگه این که یکی‌ از برنامه ها یی که اینجا هست انتخاب تاپ مدل آرای که یکی‌ از داوراش یه ایرانی‌ به اسم پیمان امین و داور اصلی‌ یه مدل معروف آلمانی‌ به اسم هایدی که من ازش خوشم میاد به دلایل مختلف، از همه مهمتر اینه که مثل بقیه مدل‌ها لوس و لوند نیست اصلا خودش رو نمیگیره و البته خیلی‌ هم خوشگل ، رفتارش صمیمی‌ و دلنشین، جالب اینه که به آمریکا هم زیاد دعوت می‌شه .... خلاصه این که من دوستش دارم ... اما اون چه که می‌خواستم بگم اینه که امسال تاپ مدل آلمان بر عکس سالهای قبل یه دختر سیاه پوست شد که البته در آلمان به دنیا اومده ولی‌ پدر و مادرش از اتیپی به اینجا مهاجرت کردن، حقیقتش اینه که من این چن هفتهٔ آخر اون هم تصادفی این برنامه رو که از یکی‌ از شبکه ها پخش میشد دیدم و دنبال کردم و واقعا دوست داشتم که این دختر نهایتان انتخاب شه، عکسش رو که با هایدی انداخته میفرستم اسمش سارا است و خیلی‌ دلنشین ...




Mai 2009

No comments:

Post a Comment