Friday


12سالم بود، تابستون منزل یکی از دوستان خانوادگی بودیم، ماست و خیار مفصل و خوشمزه ای درست کرد همراه با مغز گردو و کشمش که داخل ظرف بزرگی ریخت . من اصرار کردم که میخوام کمک کنم و با اصرار ظرف ماست و خیار را برداشتم که به طبقه پایین ببرم ، پل...ه ها سنگ مرمر براق بود ، در حالیکه کاملا مراقب بودم که اتفاقی نیوفته، پام لیز خورد و کاسه از دستم ول شد همینطور پایین رفتن کاسه را در حالیکه محتویات داخلش روی پله ها میریخت، تماشا میکردم، همه نگران بالا سرم بودن که اتفاقی برام نیوفتاده باشه و مرتب ازم میپرسیدن که جاییم درد گرفته? در حالیکه من همش به فکر ماست و خیار فوق العاده خوشمزه بودم. درسته که بلافاصله دوباره ماست و خیار درست شد ولی شرمنده از این که نه تنها کمک نکردم بلکه باعث زحمت هم شدم .جالب ماجرا این بود که قبل و بعد از آن من هیچ وقت از آن پله ها با این که بعضی اوقات بدو بدو بالا پایین میکردم ، لیز نخوردم.

No comments:

Post a Comment