Thursday

سالگرد بازگشت «آزادگان»

مرداد ماه بیست و دومین سالگرد بازگشت «آزادگان» به ایران است. با احترام تمام سر تعظیم فرود می آورم به تمام کسانی که از کشور دفاع کردند و آرزومندم که در آینده، با تدبیر و اندیشه، ایران و تمامی جهان از هر جنگ و خونریزی در امان باشد.
یادم نیست دقیقن کجا ولی تو علم و صنعت جایی بود که عکس دانشجویان دانشگاه را زده بودند که در جنگ شهید شده بودند. من هنوز هم بهشون فکر میکنم.
یادم است که یکی از درجه داران ارتش را تلویزیون آوردند که بعد از ۲۲ سال از اسارت برگشته بود!!! چقدر این شخص آرامش داشت....

من به هیچ وجه کاری به سیاست و سیاستمداران ندارم. برای من کسانی مهم هستند که با گذاشتن از جانشان از کشورشون دفاع میکنند کاری که من نمیتونم انجام بدم بهتر است من همین جا موضع خودم را شفاف اعلام کنم من با هیچ جنگی موافق نیستم و این که اصلا دو کشوری که وجوه مشترک تاریخی ،فرهنگی ، مذهبی ، ... زیادی دارند چرا باید ۸ سال با هم بجنگند برام جای سوال است

No comments:

Post a Comment