Tuesday

حسنی مبارک، باراک اوباما و ولادیمیر پوتین

حسنی مبارک، باراک اوباما و ولادیمیر پوتین دور هم نشسته بودند که فرشته مرگ نازل شده و می‌فرماید: "باید اعلام کنم که جهان تا دو روز دیگر به پایان می‌رسد. این پیام را به ملت‌های خود بگوئید. "باراک اوباما در برنامه ای تلویزیونی می‌گوید: یک خبر خوب برای شما دارم و یک خبر بد هموطنانم. خبر خوب این است که می‌توانم به شما اطمینان دهم که خدا وجود دارد. خبر بد این است که کار جهان دو روز دیگر به پایان می‌رسد.

پوتین به مردمان خود می گوید: متاسفانه باید به شما دو خبر بد بدهم. نخست آنکه خداوند وجود دارد و این بدان معناست که هر آنچه که ما در یک قرن گذشته به آن اعتقاد داشتیم اشتباهی محض بود. دوم آنکه جهان دو روز دیگر به پایان می‌رسد.

حسنی مبارک به مردمانش می‌گوید: من با دو خبر خوب به نزد شما آمدم. نخست آنکه من و خدا همین چند دقیقه پیش با هم نشستی فوق العاده مهم داشتیم و دوم آنکه من تا پایان جهان، رئیس‌جمهور شما خواهم بود!

No comments:

Post a Comment